Bloppis!


I denna kategori kommer jag lägga upp saker lite då och då, hör av dig om du är intresserad av något!! :)


- Jag kan skicka med posten, men då betalar du frakten.
- Du får testa kläder innan du bestämmer dig.
- Köper du flera saker kan du få rabbat!
- Jag kan skicka flera bilder om du vill.
- Så länge objektet finns kvar på bloggen går det fortfarande att köpa.
- Prutning är tillåtet! :)


_________________________________________________________




^

1. Vit, axellös klänning med spets. Använd 2 gånger! Perfekt till student/skolavslutning.


Märke: Vila
Storlek: Medium
Nypris: Ca 400 kr
Mitt pris: 150 kr !!

_________________________________________________________




^

2. Aldrig använda!


Nypris: 99 kr
Mitt pris: 70 kr !!

_________________________________________________________




^

20 kr/styck !!


_________________________________________________________




^

10 kr/styck !!


_________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0