Blogglista


Här får ni veta lite mer om mig :)



Frågor, blogg-lista..


Namn: nicole linn gabriella persson

Ålder: 17 år

Längd: 175 cm

Sko-storlek: 38

Född: varberg

Bor: anneberg!

Gör just nu: sitter vid datorn


Allmänna frågor.
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: rolig, omtänksam och lätt att lära känna

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: dåligt tålamod, väldigt klantig och glömsk

Vad är du rädd för: att någon i min omgiving ska försvinna

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: min mage

När skrattade du senast: förut

Vem åkte du bil med sist: mamma och pappa

Vem åt du mat med sist: många

Vem sov du hos sist: philip

Vem sov hos dig sist: philip

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: väldigt många

Värsta smärtan du råkat ut för: när jag ramlade ner för 4 meters höjd och blev medvetslös

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mina bästa vänner, familj & släkt

Någon du ser upp till: peter forsberg och pappa

Har du varit utomlands någon gång: ja

Vilken plats var finast: london

Största stad/städer du varit i: london

Har du piercing eller tatuering: har haft många piercingar men nu har jag bara naveln och öronen. tatueringar NEJ

Finaste komplimang du fått: att jag är snäll


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: landet

Hamburgare eller pizza: pizza

Kött eller fisk: kött

Hund eller katt: hund

Aftonbladet eller Expressen: haha nyheter är inte min grej

McDonalds eller MAX: mcdonalds

Vin eller Öl: vin

Charter- eller skidsemester: charter

Sverige eller Utlandet: sverige

Sport eller nyheter: sport

Hockey eller fotboll: hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar absolut ingen roll!

Sommar eller vinter: sommar

Vår eller höst: höst

Flyg eller tåg: tåg

Bil eller buss: buss

Senast du kysste någon: idag

Någon du saknar: philip, erik, lydia




Kommentarer
Postat av: erica

blir så sjukt besviken på dig nicole! Du hade ju alltid med dig hamburgare i matsäck i typ 6:an.

Så väljer du pizza nu... ;)

2012-06-16 @ 20:20:03
Postat av: Nicole Persson

Hahaha förlåt Erica!! Kände kanske att jag tröttnade lite på alla hamburgare... fast iofs så är en grillad hamburgare i princip lika gott som pizza! ;)

2012-06-17 @ 19:04:00
URL: http://nickys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0